Vračila in reklamacije
Zavezani smo k zagotavljanju kakovosti in zadovoljstva naših strank, zato omogočamo enostaven postopek za vračila in reklamacije. Prosimo, preberite spodnje pogoje, ki veljajo za vračila in postopke reklamacij za rabljene artikle, ter uporabite priloženi obrazec za hitrejše reševanje.
1. Pravica do vračila
- Vračilo oblačil: Oblačila, kupljena preko spletne trgovine, je mogoče vrniti v roku 14 dni od datuma nakupa ali prejema blaga.
- Pogoji vračila: Oblačila morajo biti vrnjena v istem stanju, kot so bila kupljena, z vsemi originalnimi etiketami, ki ne smejo biti odstranjene.
2. Reklamacije za rabljeno blago
- Skrite napake: Pri rabljenih artiklih so reklamacije omejene. Vendar sprejemamo reklamacije za skrite napake, ki jih ob nakupu ali pregledu ni bilo mogoče zaznati (npr. nedelujoča zadrga ali funkcionalna napaka).
- Napačna predstavitev izdelka: Če je bil artikel napačno opisan ali prikazan, lahko kupec vloži reklamacijo.
- Omejitve reklamacij: Rabljeni artikli že nosijo določeno stopnjo obrabe, zato se štejejo kot prodani “videno-kupljeno”. Vse pričakovane znake rabe stranka sprejema ob nakupu.
3. Postopek vračila ali reklamacije
- Izpolnite obrazec za vračilo/reklamacijo:
- Na voljo je obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga natisnete in izpolnite.
- Pošiljanje obrazca in artiklov:
- Izpolnjen obrazec pošljite skupaj z oblačili na naš naslov ali ga osebno dostavite v poslovalnico.
- Strošek pošiljanja pri vračilu krije stranka, razen v primeru upravičene reklamacije, kjer krijemo stroške pošiljanja mi.
4. Obdelava vračila/reklamacije
- Po prejemu in pregledu vrnjenih artiklov bo vračilo ali zamenjava obdelana v roku do 14 dni.
- Stranko bomo obvestili o statusu vračila ali reklamacije preko e-pošte ali telefonske številke, navedene v obrazcu.
Prenesi obrazec za vračilo/reklamacijo
Za več informacij nas kontaktirajte preko podpore strankam.